تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از دستگیری 2 سارق کارخانجات و کشف 27 میلیارد ریال تجهیزات و قطعات برقی مسروقه در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 28 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت تجهیزات و قطعات برقی از کارخانه های قطب صنعتی شهرکرد، موضوع به صورت جدی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
وی گفت: کارآگاهان با بررسی آثار بجا مانده در صحنه سرقت و اظهـارات مالباختگان دریافتند، سرقت توسط سارقان حرفه ای و با استفاده از روش های بسیار ماهرانه انجام شده که پیگیری و کشف سرقت نیز با استفاده از روش ها و تجهیزات علمی پیشرفته پلیسی آغاز شد.
سردار غلامزاده گفت: کارآگاهان براساس سرنخ های موجود و نیز گشت های نامحسوس موفق شدند 2 سارق را شناسایی و متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.
وی خاطرنشان کرد: سارقان در بازجویی های پلیسی ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت شدند اما پس از مواجهه با مدارک و قرائن غیر قابل انکار به یک فقره سرقت از کارخانجات قطب صنعتی شهرکرد اعتراف کردند.
بگفته این مقام ارشد انتظامی استان، ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان 27 میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از عموم شهروندان خواست با استفاده از تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده سارقان را در رسیدن به مطامع خود ناکام گذاشته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.
کشفیات سرقت در استان طی سالجاری بیش از 100 درصد رشد داشته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار