تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال، با اشاره به اینکه روابط عمومی ها رکن اصلی مدیریت افکار عمومی در جامعه هستند، گفت: رسانه ها فعالان حوزه روابط عمومی باید با همکاری یکدیگر در راستای آگاهسازی روزافزون مردم در حوزه های مختلف تلاش کنند.
کد خبر: ۶۸۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 28 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احسان فروزنده شهرکی در نشست تخصصی روابط عمومی های استان با موضوع 'ارتقاء شناخت روابط عمومی دستگاه های اجرایی نسبت به نظر سنجی و شناخت افکار عمومی' افزود: مسوولان روابط عمومی ادارات باید بدانند که رسانه ها همراه آنها هستند و نقش آنها یک نقش ارتباطی و اطلاع رسانی است.
وی با بیان اینکه وظیفه اصلی روابط عمومی‌ها اطلاع یابی و شناخت افکار عمومی است اظهار داشت: اطلاع رسانی، انتقال مفاهیم، دریافت مفاهیم و آموزش از مسئولیت‌های مهم روابط عمومی‌ها در سازمان‌هاست.
فروزنده شهرکی، با اشاره به لزوم حمایت بیش از پیش مدیران دستگاههای اجرایی از رسانه ها و مطبوعات افزود: یک امر تاسف آور آن است که مدیران یک مجموعه با رسانه ها در ارتباط نباشند و باید این امر تصحیح شود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روابط عمومی ها باید بستر را فراهم و به عنوان پل ارتباطی بین سازمان خود و رسانه ها عمل کنند تا اطلاع رسانی مناسبی از عملکرد ادارات در جامعه صورت گیرد.
فروزنده بیان کرد: ارتباطات در دنیای امروز معنا و مفهوم دیگری دارد و امروز به مدد روابط عمومی ها و رسانه ها موضوع منطقه ای نداریم و همه چیز جهانی است.
وی با بیان اینکه توسعه و تولید سرمایه‌های اجتماعی نیازمند ارتباطات قوی است گفت: زمانی می‌توان سرمایه‌های اجتماعی را توسعه داد که آموزش‌های لازم در این زمینه صورت گیرد که یکی از این ابزارها رسانه است.
وی ادامه داد: سلسله جلساتی در خصوص آموزش و ارتقای توانمندی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان تهیه شده است که دوره های زمانی مختلفی برگزار می شود.
در این نشست که با همکاری جهاد دانشگاهی و استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد، مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار