مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياری:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: 25 پرونده‌ زمین‌های صنعتی راکد با مساحتی قريب به 22 هكتار در استان تعیین تکلیف شد.
کد خبر: ۶۸۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 01 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری؛ علیرضا شفیع زاده گفت: با توجه به هزینه‌های دولت برای آماده‌سازی زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی، در صورت عدم اخذ پروانه‌ بهره‌برداری از سوی سرمایه‌گذار بر مبنای برنامه‌ زمان‌بندی، موضوع تعیین تکلیف زمین‌ها با تشکیل جلسات هیأت حل اختلاف و داوری بررسی و بر مبنای توضیحات متقاضی، آرای قانونی و لازم‌الاجرا صادر می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری افزود: در جلسه‌ای 25 پرونده‌ زمین‌های صنعتی راکد با مساحتی نزدیک به 22 هکتار در شهرک‌های صنعتی شهرکرد، بروجن، لردگان، سفیددشت، بلداجی، فرادنبه، بن و ناحیه‌ صنعتی گندمان بررسی و به صدور رأی منتهی شد.
وی اضافه کرد: آرای صادره شامل چهار رأی انصراف، پنج رأی استمهال، سه رأی خاص مالی  و 13 رأی فسخ قطعی است که با توجه به جایگاه قانونی هیأت حل اختلاف و داوری لازم الاجرا است.
گفتنی است؛ چهارمحال و بختیاری دارای 29 شهرک و ناحیه‌ صنعتی مصوب است که در حال حاضر در  21 مورد، به متقاضیان سرمایه‌گذاری برای فعالیت‌های تولیدی و خدماتی، زمین مناسب واگذار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار