تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون حمل و نقل اداره‌كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از ‍ آغاز طرح ضربتی زمستانی نظارت بر تجهيزات ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری جاده‌ای خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ 01 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری حسین مالکی گفت: اجرای طرح ضربتی زمستانی نظارت بر تجهیزات ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری جاده‌ای در استان از ابتدای آذرماه آغاز و تا بیست و پنجم اسفندماه سال‌جاری ادامه دارد.
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: طرح کنترل بر تردد وسایل نقلیه به‌منظور ارتقای ایمنی تردد و تجهیزات ترافیکی کاربران جاده‌ای برای فصل زمستان آغاز شده است.
وی هدف از اجرای این طرح را ارتقای ایمنی عبور و مرور ناوگان عمومی مسافری در محورها عنوان و بیان کرد: بر اساس این طرح نظارت میدانی و کنترل وسایل نقلیه در طول محورها با همکاری پلیس راه چهارمحال و بختیاری و نیز در داخل همه پایانه‌های مسافری استان انجام می‌گیرد.
مالکی با اشاره به اینکه این طرح  با محوریت نظارت بر تردد ناوگان حمل و نقل عمومی و کنترل تجهیزات ایمنی و تجهیزات زمستانی این ناوگان از قبیل ( زنجیر چرخ ، چراغ‌های چشمک‌زن، شبرنگ‌ها، کمک‌های اولیه) اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: نظارت بر رعایت مقررات حمل و نقل مسافر در راه‌ها، کنترل تخلفات اضافه صورت حساب و نظارت بر روند جابجایی مسافر را از اولویت‌های این طرح است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار