تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: تاکنون 30میلیون سند مکتوب مربوط به 8 سال دفاع مقدس جمع آوری شده است.
کد خبر: ۶۸۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 02 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامرضا علاماتی افزود: با تلاش های استانی ، جمع آوری اسناد مربوط به دفاع مقدس به یکصد میلیون قطعه خواهد رسید.
وی، در خصوص اسناد جمع آوری شده نیز گفت: یک کمیته صحت و سقم اسناد و مدارک جمع آوری شده را ابتدا مورد بررسی قرار می دهد و پس از اعلام نظر این کمیته ، اسناد و مدارک آرشیو و بایگانی می شود.
رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در خصوص شبهه افکنی دشمن نیز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال تحریف حقایق دفاع مقدس هستند.
علاماتی افزود: در دوران دفاع مقدس جوانان رشادت های بسیار زیادی از خود به یادگار گذاشتند که دشمن نمی تواند این رشادتهای جوانان را تحریف کند.
این فرمانده دفاع مقدس پیشتر در شهرکرد اعلام کرد، اسناد دفاع مقدس پس از جمع آوری و انجام مراحل پردازش و سازماندهی، در «سامانه جامع اسناد و مدارک دفاع مقدس» ثبت شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
در طول 8 سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام از همه شهرهای ایران در برابر تهاجم رژیم بعث ایستادند و رشادت های بی نظیری از خود به یادگار گذاشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار