تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاري از انجام 1537 مورد پایش از واحدهای استان و برخورد قاطع با متخلفان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 02 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- شهرام احمدی اظهار کرد: سلامت محیط زیست جزء حقوق عامه مردم و برخورد با متجاوزان از اولویت‌های این اداره کل است.  
وی افزود: حفاظت از مناطق تحت مدیریت و نظارت بر سلامت و بهداشت محیط زیست از وظایف و تکالیف اصلی اداره کل حفاظت محیط زیست استان است که به صورت مستمر و دائمی انجام می‌شود.
احمدی تصریح کرد: طی حکم قضایی، یک متخلف به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی با رهاسازی پساب به 6 ماه حبس تعزیری محکوم شد.
وی از جدیت دستگاه قضا و همکاري مسئولان دست اندرکار و حمایت مردمی در این خصوص قدردانی و عنوان کرد: متخلف دیگری که اقدام به تغییر کاربری 240 متر مربع از اراضی ملی بدون مجوز قانونی کرده بود پس از معرفی به دستگاه قضایی به رفع تصرف و اعاده به وضع سابق محکوم شد.
 این مقام مسئول اذعان کرد: با توجه به نداشتن سابقه کیفری قرار تعلیق به مدت یکسال برای وی صادر شد تا با این تخفیف حامی محیط زیست شود و اگر در مدت تعلیق تخلفی صورت دهد علاوه بر مجازات جرم اخیر، مجازات معلق نیز اجرا می‌شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه یکی از منابع آلاینده محیط زیست، پساب حاصل از فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی است اضافه کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان طی هشت ماه ابتدای سال جاری تعداد 1537 مورد پایش از واحدهای استان به عمل آورده که با واحدهای متخلف قاطعانه برخورد حقوقی و قضایی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار