تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: پرداخت یکهزار و 26 میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از 24 طرح و واحد تولیدی استان به تصویب رسید.
کد خبر: ۶۸۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 04 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید نعیم امامی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات اشتغال یکهزار و 395 نفر تثبیت و برای 22 نفر شغل جدید ایجاد می شود.
وی افزود: از مجموع این تسهیلات 875 میلیارد ریال به بخش سرمایه در گردش 9 طرح، 33 میلیارد ریال به منظور سرمایه ثابت 3 طرح و مابقی برای تجهیز و بازسازی 12 طرح چهارمحال و بختیاری پرداخت می شود.
امامی تصریح کرد :ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری امسال 197 مصوبه داشته است که از این تعداد 155 مصوبه به طور کامل اجرا شد و 42 مصوبه در حال اجرا است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بررسی تخصصی مشکلات حوزه تولید در نشست های کارشناسی ضرورت دارد.
الله کرم نصیری تاکید کرد: توجه به سلامت و امنیت غذایی مردم در تمامی طرح های تولیدی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اظهار داشت: تسریع در پرداخت تسهیلات طرح های تولیدی مورد توجه مسئولان مرتبط باشد.
در این نشست مشکلات 4 طرح و واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری در بخش های بیمه، مالیات و تمدید تسهیلات بررسی و راهکارهای کارشناسی رفع آن ارائه شد.
چهارمحال و بختیاری بیش از یک هزار و 200 طرح تولیدی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار