مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود سامانه بارشی از عصر امروز به استان خبر داد و گفت: با فعالیت این سامانه بارشی بارش برف و باران در مناطق مختلف استان وجود دارد.
کد خبر: ۶۸۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 06 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- شاهرخ پارسا از ورود سامانه بارشی از عصر امروز به چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این سامانه تا ساعات اولیه روز جمعه خصوصاً در مناطق غربی بارش برف و باران و وزش باد نسبتاً شدید را به همراه خواهد داشت.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: با فعالیت این سامانه در برخی مناطق غربی استان مانند کوهرنگ، اردل و لردگان احتمال آبگرفتگی معابر، عمومی و سیلابی شده مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد.
وی اضافه کرد: در این مدت بارش برف، کاهش دید و کولاک در محورهای کوهستانی باعث ایجاد لغزندگی، اختلال در تردد جاده‌ها و گردنه‌های استان خواهد شد.
 پارسا به رانندگان توصیه کرد؛ در هنگام تردد از محورهای کوهستانی زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی و گرمایشی به همراه داشته باشند.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شیلات‌‌داران باید نسبت به تنظیم آب استخرهای ماهی تمهیدات لازم را به کار ببرند، ادامه داد: عشایر و دامداران در مناطق غربی استان به دلیل وجود احتمال سیل، آبگرفتگی و بارش برف از کوچ خودداری کنند.
وی با بیان اینکه صبح امروز دمای شهرکرد هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر بود، گفت: سردترین نقطه استان طی 24 ساعت گذشته بلداجی با صفر درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.
پارسا افزود: دمای هوا با خروج این سامانه بارشی از استان برای روزهای شنبه و یکشنبه کاهش خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار