تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری از برگزاری مهم‌ترین و نخستین رویداد هم اندیشی در عرصه سلامت همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 06 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- صفر فرامرزی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، اظهار کرد: مهم‌ترین و نخستین رویداد در عرصه سلامت استان از 15 آذرماه آغاز و تا 15 دی‌ماه ادامه دارد. 
وی افزود: در این رویداد از همگان اعم از دانشجویان، بازاریان و پزشکان دعوت می‌شود که ایده‌های برتر و نو در حوزه سلامت در قالب چکیده از امروز به مدت دو هفته در سایت www.shareidea.ihio.gov.ir  ثبت کنند و پس از آن بایستی از ایده‌های خود دفاع کنند. 
فرامرزی با بیان اینکه ثبت ایده‌ها در سایت رایگان بوده و هر فرد یا گروهی می‌تواند در این رویداد شرکت کند که گروه‌ها حداقل دو نفره و حداکثر چهار نفره هستند، گفت: ایده‌ها نباید کپی‌برداری باشند و هر شخص یا گروه تنها می‌تواند در دو محور ایده‌های خود را ارائه کند. 
وی با اشاره به اینکه ایده‌ها باید دارای نوآوری بوده و اثر بخشی لازم را داشته باشند،تاکید کرد: ایده‌ها باید 600 کلمه‌ باشد و هدف طرح، روش پیاده‌سازی، زمانبندی اجرا و پیش‌بینی نتایج آن مشخص شود. 
فرامرزی آموزش، پیشگیری و ارتقای سلامت، پوشش بیمه‌ای، قوانین، مقررات و فرآیندها، کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی، نظارت بر خدمات بیمه سلامت را شش محور برای ارائه ایده‌ها عنوان کرد. 
مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح در راستای حل مسائل حوزه بیمه سلامت با هدف بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان، پژوهشگران و افراد دارای ایده‌های خلاق اجرا می‌شود. 
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دریافت سوالات خود با سامانه 1660 و یا شماره تماس 03832225430 روابط عمومی بیمه سلامت استان و یا واحد تحقیقات و پژوهش این اداره‌کل تماس گیرند. 
فرامرزی با بیان اینکه از 15 دی ماه امسال تا 15 بهمن ماه نیز نتایج بررسی شده و اختتامیه این مسابقه بزرگ کشوری در هفته آخر بهمن ماه اعلام می‌شود، گفت: به نفرات اول در هر محور 16 میلیون تومان به نفرات دوم هشت میلیون تومان و به نفرات سوم چهار میلیون تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار