استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست و باید در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی و خیران کمک گرفت.
کد خبر: ۶۸۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 08 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ اقبال عباسی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان، گفت: به طور قطع زیرساخت هر توسعه با چهار شاخص انسان، علم، دانش و تلاش محقق می‌شود که لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کانون این چهار شاخص آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی آموزشی هستند، افزود: این مراکز نیازمند اعتبار لازم و همکاری سایر دستگاه‌های دست‌اندرکار هستند.
وی اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست و باید در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی و خیران کمک گرفت.
عباسی ادامه داد: متأسفانه بعضی مواقع عنوان می‌شود، اختصاص اعتبارات ملی جهت تکمیل پروژه‌ها، مشروط به تأمین بخشی از آن از محل منابع استانی است، که این ظلمی در حق استان‌های توسعه نیافته است و مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید به هیچ مقامی اجازه تنظیم موافقت‌نامه با این شرایط را بدهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بودجه توزیعی در استان‌ها 30 درصد کل بودجه کشور است، گفت: برخی پروژه‌ها از ردیف ملی برخوردار نیستند و اعتبار آن در اختیار وزیر مربوطه است، لذا دستگاه‌های آن حوزه میزان سهم خود را با جدیت پیگیری و دریافت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار