استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با عاملان ساخت و ساز غیرقانونی در مسیر رودخانه لردگان و مسؤولانی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند، برخورد قانونی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 10 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی با اشاره به سیل اخیر در لردگان گفت: با عاملان ساخت و ساز غیرقانونی و مسؤولانی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند، برخورد قانونی می‌شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان، درخواست کرد: در این رابطه به عنوان مدعی العموم ورود پیدا کند تا مسؤولانی که در این زمینه فعالیت داشته‌اند، پاسخگوی قانون باشند.
وی یکی از دلایل بروز حوادث طبیعی در این شهرستان را گستردگی محدوده جغرافیایی لردگان عنوان کرد و افزود: خسارت وارد شده به بخش کشاورزی و حوزه راه‌ها در سیلاب اخیر در این شهرستان بالا بوده است.
عباسی در ادامه خاطرنشان کرد: رئیس سازمان مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری نگاه ویژه‌ای برای جبران خسارات زیربنایی و کشاورزی لردگان در سیلاب اخیر داشته باشد و وام‌های بلاعوض یا تسهیلات کم‌بهره را برای آسیب دیدگان این سیلاب اختصاص دهد.
استاندار چهارمحال و بختیاری بروز خشکسالی را یکی دیگر از مشکلات این استان از جمله لردگان عنوان کرد و ادامه داد: خشکسالی‌های اخیر بخش عمده‌ای از آب شرب و کشاورزی این شهرستان و استان را تحت تاثیر قرار داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار