در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به جذب 100 درصدی تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان گفت: طی سال جاری بیش از هزار میلیارد ریال طرح از همین محل انعقاد قرارداد شده است.
کد خبر: ۶۸۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 10 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- هوشنگ طاهری میرقائد افزود: این اعتبار در قالب 664 طرح عقد قرارداد شده و برای یکهزار و 632 نفر اشتغال زایی می کند.
وی ادامه داد: از محل صندوق توسعه ملی نیز 529 میلیارد ریال تسهیلات انعقاد قرارداد شده که از این میزان 144 میلیارد آن به متقاضیان پرداخت شده که نسبت به سال گذشته رشد 3.5 برابری داشته است.
طاهری میرقائد تصریح کرد: از محل صندوق توسعه ملی نیز برای یکهزار و 52 نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.
مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح های منعقد شده افزود: پرورش ماهی در قفس، مکانیزاسیون کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، آب کشاورزی مناطق کمتر توسعه یافته، پرواربندی دام عشایر، تولید محصولات گلخانه ای، کشت گیاهان دارویی و سرمایه در گردش ویژه صادرات محصولات کشاورزی از جمله این طرح ها به شمار می رود.
بر اساس آخرین گزارش مرکزآمار ایران نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری در تابستان امسال 13.9 اعلام شده است.
دولت با اختصاص تسهیلات قابل توجه در 2 حوزه مشاغل خانگی و اشتغال روستایی و عشایری، نرخ بیکاری این استان را از 22.8 درصد به 13.9 درصد کاهش داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار