تابناک چهارمحال وبختیاری- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت تعدادی از اعضا هیات علمی که پیشتر با مشکل روبه رو شده بود، تعیین تکلیف شد.
کد خبر: ۶۹۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 12 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی باباحیدری افزود: در دیداری که با معاون دانشگاه پیام نور صورت گرفت، مشکلات تبدیل وضعیت تعدادی از اعضای هیات علمی این دانشگاه مطرح شد.
به گفته وی، معاون دانشگاه پیام نور نیز اعلام کرد این روند در حال اجراست و بزودی بخشی از این اعضا تبدیل وضعیت می شوند.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ ، کیار و دهستان موگویی در مجلس شورای اسلامی افزود: به احتمال فراوان در مرحله نخست تبدیل بیش از 400 نفر وضعیت اعضای هیات علمی این دانشگاه انجام می شود.
کاظمی یادآور شد: این روند در سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری پیگیری و سفر این اعضا به استان سرآغاز پیگیری این مساله مهم شد.
به گفته وی، دانشگاه پیام نور کشور همچنین با اختصاص 10میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه پیام نور شهرهای مختلف استان موافقت کرد.
پیشتر محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور از تعیین تکلیف وضعیت استخدامی 894 نفر از کارکنان علمی دانشگاه خبر داد و افزود: با مساعدت و همراهی مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی، 894 همکار علمی که از سال 1384 با عناوینی همچون پیمانی مشروط، دستیار علمی و قراردادی در دانشگاه جذب شده بودند، در یکسال گذشته تعیین تکلیف شدند.
دکتر زمانی ساماندهی نیروی انسانی را یکی از مهم ترین سیاست های دانشگاه عنوان کرد و در تشریح جزئیات وضعیت رسیدگی به پرونده تبدیل وضعیت کارکنان علمی گفت: از مجموع 894 پرونده متقاضی عضویت هیات علمی دانشگاه پیام نور، موضوع پیمانی شدن 412 پرونده مورد موافقت قرار گرفته و احکام بخش زیادی از آنها صادر شده و بقیه نیز در حال صدور است .
دانشگاه پیام نور یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور است که در تمامی استانهای ایران دارای مرکز آموزشی و واحد دانشگاهی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار