تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود یک سامانه بارشی از بعدازظهر روز دوشنبه به استان، بارش برف و باران مناطق مختلف استان به ویژه مناطق غربی را فرا می گیرد.
کد خبر: ۶۹۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 16 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره سامانی افزود: این سامانه بارشی تا روز سه شنبه هفته جاری در استان فعال خواهد بود و پس از آن تا روز پنجشنبه جو پایداری در استان حاکم می شود.
وی ادامه داد: همچنین برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیز وقوع بارش ناچیز برف و باران پیش بینی می شود که در بیشتر نقاط استان به صورت برف پراکنده ظاهر می شود.
قطره سامانی در ادامه از افزایش یک تا 2 درجه ای دما برای روزهای آینده خبر داد و گفت: صبح امروز شهرکرد با دمای 10 درجه زیرصفر سردترین نقطه کشور و استان گزارش شده است.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، میانگین وزنی بارش های سال زراعی (یکم مهر تا 26 آذر) استان را 205 میلیمتر اعلام کرد و افزود: این میزان در مقایسه با میانگین بلندمدت دوره مشابه 30 درصد افزایش داشته است.
چهارمحال و بختیاری سرچشمه 2 رودخانه زاینده رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و کمبود بارش ها در این استان طی یک دهه اخیر استانهای اصفهان، خوزستان و یزد را با چالش مواجه کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار