خبر خوب برای کارگران پاک‌پی شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- اقدامات مدیران برای انتقال کارخانه پاک‌پی شهرکرد به تهران با اعتراضات کارگران و صدر حکم توقیف عملیات روبه رو شد.
کد خبر: ۶۹۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 16 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- طی چندماه گذشته تلاش‌هایی برای انتقال شرکت پاک‌پی در شهرک صنعتی شهرکرد به تهران صورت گرفته که با اعتراض و تحصن کارگران این کارخانه روبه رو شده است.
امین مالکی با اشاره به اینکه اقداماتی مبنی بر انحلال ثبتی شرکت پاک‌پی شهرکرد و انتقال به تهران صورت گرفته است، گفت: با انتقال این کارخانه، تمامی قراردادها و دارایی‌ها به تهران منتقل و هیأت مدیره و مدیرعامل شهرکرد از رده خارج می‌شوند.
عضو هیأت مدیره شرکت صنعتی شهرکرد با بیان اینکه انتقال کارخانه تمامی اختیارات را به تهران واگذار می‌کند، افزود: در این صورت مدیران شرکت می‌توانند به راحتی هر اقدامی مبنی بر انتقال تجهیزات کارخانه را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه مدیران اصلی شرکت در تهران نیمی از راه را برای انتقال این کارخانه به پایتخت انجام دادند، ادامه داد: این اقدامات با اعتراض کارگران و تحصن چند روزه در شهرکرد روبه رو شد و با ورود استانداری و اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان حکم قضایی توقیف انتقال کارخانه صادر شد.
ماکی اضافه کرد: همچنین مقرر شده است در دیدار استاندار با مدیرعامل بنیاد مستضعفان کشور تصمیماتی در خصوص عدم انتقال کارخانه پاک‌پی شهرکرد به تهران گرفته شود.
گفتنی است؛ چهارمحال و بختیاری با آمار بالای بیکاری و صنعت روبه تعطیل در این روزها نیازمند یاری کارخانه‌ها برای به رونق اقتصاد در استان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار