تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میزان بارش‌ها در روزهای گذشته در استان رو به کاهش است، گفت: سامانه بارشی فعلی بدون بارش مؤثری ظهر امروز منطقه را ترک می‌کند.
کد خبر: ۶۹۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 18 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با بیان اینکه میزان بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری در روزهای گذشته روبه کمتر شدن پیش‌ می‌رود، گفت: با ورود سامانه بارشی از روز گذشته به استان بارش دو سانتی‌متر برف و دو میلی‌متر باران در ایستگاه کوهرنگ و پنج سانتی‌متر برف در گردنه چری گزارش شده است.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بارش مؤثری در سایر نقاط استان گزارش نشده است، افزود: این سامانه بارشی ظهر امروز از استان خارج می‌شود.
وی با بیان اینکه میانگین بارش‌های استان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به میانگین بلند مدت 25 درصد افزایش دارد، اضافه کرد: میانگین بارش‌ها در ایستگاه فارسان هفت درصد، در ایستگاه بن 16 درصد و در ایستگاه سورشجان پنج درصد نسبت به میانگین بلند مدت کاهش داشته است.
قطره افزود: در حال حاضر ارتفاع برف در ایستگاه چلگرد به هفت سانتی‌متر می‌رسد که در میانگین بلند مدت این ارتفاع 33 سانتی‌متر است.
 با اشاره به اینکه از روز پنج‌شنبه سیستم ضعیفی به استان وارد می‌شود، ادامه داد: احتمال بارش مناسبی از این سامانه وجود ندارد.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دمای امروز صبح شهرکرد سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر بود، گفت: برای فردا صبح کاهش پنج تا 6 درجه‌ای دما و مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار