تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده شورای اسلامی شهرکرد درسازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری گفت: طرح ساماندهی کارگران و استادکاران ساختمانی این شهر باید هرچه سریع تر اجرایی و عملیاتی شود.
کد خبر: ۶۹۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 18 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فرهادی رئیسی تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری شهرکرد برای افتتاح خانه صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی این شهر وظیفه خود را به طور کامل انجام داده است.
وی افزود: در مرحله بعدی این اقدام دستگاه های اجرایی شامل؛ اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی باید برنامه ریزی، ساماندهی و خدمات رسانی به این قشر ضعیف را در دستور کار قرار دهند.
رئیسی دهکردی تصریح کرد: نداشتن برنامه در این خصوص منجر به شکست این طرح و آسیب پذیری کارگران و استادکاران ساختمانی می شود.
نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد یادآور شد: استقرار و ساماندهی کارگران ساختمانی مستقر در میدان شهداء و امام حسین (ع) به عنوان نخستین گام فعالیت انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی این شهر محسوب می شود.
رئیسی دهکردی اظهار داشت: در صورتی که انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی شهرکرد نتوانند نسبت به فعال کردن این خانه و ساماندهی کارگران و استادکاران ساختمانی مستقر در میدان های شهر اقدام کنند، این ساختمان از آنان بازپس گیری و در کاربری های دیگر خدمات شهری استفاده خواهد شد.
چهارمحال و بختیاری هم اینک افزون بر 17 هزار کارگر ساختمانی فعال بیمه شده تامین اجتماعی دارد.
برای احداث ساختمان خانه کارگران و استادکاران ساختمانی شهرکرد در محل بوستان آبی جنگلی جنوب این شهر 2 میلیارد ریال هزینه شده است.
این ساختمان 120 مترمربع وسعت دارد و از امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، حمام و نمازخانه برخوردار است.
دسترسی به زیرساخت ها، وجود امکانات اولیه و کاهش ترافیک از علت های انتخاب این محل برای احداث ساختمان خانه کارگران و استادکاران ساختمانی شهرکرد محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار