معاون توسعه پيشگيری بهزيستی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه پيشگيری بهزيستی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح مشاركت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با هدف پيشگيری از آسيب‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 25 December 2018
به گزارش تابناک  شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری، اشرف عسگری گفت: طرح مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان با هدف ارتقاء توانمندی‌های دانش‌آموزان و توسعه ظرفیت مشارکت‌های دانش‌آموزان در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با همکاری آموزش و پرورش در 60 مدرسه و برای یک هزار و 800 دانش‌آموز دختر و پسر مقطع هشتم اجرا می‌شود زیرا سن 14 سالگی سن تثبیت ارزش‌های اجتماعی در شخصیت افراد است.
معاون توسعه پیشگیری بهزیستی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در اجرای این طرح، کارگاه‌های آموزشی برای تسهیل‌گری ویژه دبیران، اولیاء و سپس دانش‌آموزان برگزار و با موضوعات پروژه محور، آموزش و ترویج پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ارائه می‌شود.
وی عنوان کرد: دانش‌آموزان با کارگروهی و مشارکتی در مدرسه، پروژه‌هایی را مطرح  و راهکارهای مناسبی برای آن ارائه می‌دهند که در نهایت با همراهی دانش‌آموزان اجرا می‌شود، همچنین دستاوردهای دانش‌آموزان در نمایشگاهی به نمایش در می‌آید.
عسگری یاد آور شد : در اجرای این برنامه‌های آموزشی به دانش‌آموزان مباحث پیشگیری از اعتیاد پیگیری و مهارت نه گفتن، مهارت‌های زندگی و فرزندپرورری آموزش داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار