تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی درگذشت آیت الله شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۹۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ 26 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در این پیام که یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت اظهار داشت: با تأسف و اندوه فراوان ارتحال عالم جلیل القدرحضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بیت معظم و مردم ولایت مدار ایران اسلامی تسلیت میگویم.
در این پیام آمده است: این عالم ربانی بعنوان یک کارگزار و عضو موثر باوفا در طول حیات با عزت خود در مهمترین تشکیلات نظام جمهوری اسلامی ایران منشأ خدمات فراوانی بودند و همواره در مسیر وحدت، انسجام و سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌داشتند.
در پایان پیام ذکر شده است : از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نهادها، ارگان ها و ادارات، احزاب، دانشگاهیان و دانشجویان نیز در پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله شاهرودی را تسلیت گفتند.
آیت الله شاهروردی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دوشنبه شب دارفانی را وداع گفت و به همین مناسبت هیات دولت روز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد، حوزه های علمیه نیز در این روز تعطیل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار