امام جمعه شهرکرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد : وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی زمینه حضور فعالتر سرمایه گذاران در حوزه سلامت را بیش از گذشته فراهم کند.
کد خبر: ۶۹۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 27 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام محمد علی نکونام در نشست با قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: زمینه سازی برای سرمایه گذاران در بخش بهداشت و درمان به گونه ای باشد که این حضور با رقابت با بخش دولتی همراه نباشد.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین ظرفیت های مورد قبول در بخش بهداشت و درمان ، خیرین سلامت هستند که در این حوزه فعالیت مطلوبی دارند و باید مورد حمایت بیشتر قرار گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با قدردانی از کادر درمانی ، بهداشتی و پزشکان متخصص و متعهد تاکید کرد : وضعیت حوزه سلامت در این استان اگر چه مطلوب است اما نیاز به کارهای گسترده دیگری دارد و انتظار است وزارت بهداشت و درمان نگاه ویژه ای به این استان داشته باشد.
نکونام، به بروز برخی از بیماری ها اشاره کرد و گفت: تغییر ذائقه افراد جامعه بسیار مهم است و باید افراد حامعه نسبت به سلامت خود همواره حساس باشند.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در این استان را از اولویت های وزارتخانه عنوان کرد.
ایرج حریرچی افزود: طرح تحول نظام سلامت در این استان پیشرفت خوبی داشته است و امید است این استان در اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور در بالاترین سطح باشد.
معاون وزیر بهداشت برای معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده بود.
با حضور معاون وزیر بهداشت مجید شیرانی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی و از خدمات ارسلان خالدی فر تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار