مدیر فناوری اطلاعات استانداری چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مقدمات اجرای طرح ممنوعیت دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی در ادارات استان فراهم شده است و این خدمت در زیرساخت شبکه دولت به مردم ارائه می‌شود.
کد خبر: ۶۹۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 30 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اسماعیل غلامیان گفت: طبق قانون به زودی اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاه‌های اداری حذف می‌شود اگرچه این کار از مدت‌ها پیش در حال انجام است.
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: مقدمات اجرای طرح ممنوعیت دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی در ادارات استان فراهم شده است و این خدمت در زیرساخت شبکه دولت به مردم ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: طرح ممنوعیت دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی در ادارات چهارمحال و بختیاری پیاده‌سازی شده و در حال اجرا است اما هنوز این طرح به‌صورت رسمی افتتاح نشده است.
غلامیان تاکید کرد: درحال حاضر دستگاه‌های اداری چهارمحال و بختیاری طرح ممنوعیت دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی در ادارات را اجرا می‌کنند و احتمالا دهه فجر طرح افتتاح شده و استفاده از کپی شناسنامه و کارت ملی در ادارات به صورت رسمی ممنوع می‌شود.
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: به همه دستگاه‌های اداری این استان اعلام شده که کپی شناسنامه و کارت ملی از مردم اخذ نشود و از سیستم استفاده کنند.
وی عنوان کرد: طرح ممنوعیت دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی در ادارات چهارمحال و بختیاری در همه استان و در سراسر دستگاه‌های اجرایی متصل به شبکه دولت انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار