مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: خدمات اورژانس اجتماعی در قالب 4 فعالیت شامل پایگاه‌های خدمات اجتماعی، تیم‌های خدمات سیار، خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی و مرکز مداخله در بحران‌های فردی و خانوادگی وظیفه مداخله در بحران‌های اجتماعی را برعهده دارند.
کد خبر: ۶۹۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 30 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محمد میرزایی با اشاره به مداخله در بحران‌های اجتماعی با تکیه بر خدمات اورژانس اجتماعی گفت: در سال جاری 495 نفر توسط اورژانس اجتماعی پذیرش شدند.
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: گستره آسیب‌ها در سال‌های اخیر به دغدغه‌ای در میان سطوح جامعه و مسؤولان تبدیل شده است و خدماتی که توسط اورژانس اجتماعی ارائه می‌شود قطعا در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است.
وی با اشاره به فعالیت 20 مرکز در چهارمحال و بختیاری در راستای کاهش و مداخله در آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: ساماندهی و  پیشگیری از آسیب‌ها از برنامه‌های جدی بهزیستی است تا از طریق ارائه خدمات  به لحاظ روحی، اجتماعی و مالی افراد در معرض آسیب را تحت حمایت قرار دهد.
میرزایی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 470 نفر در چهارمحال و بختیاری جهت دریافت خدمات، با خط 123 اورژانس اجتماعی در استان تماس گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار