تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در پی بارش‌های شب گذشته 70 اکیپ راهداری شامل 400 راهدار در تمامی محورهای مواصلاتی مشغول امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و بازگشایی محورها هستند.
کد خبر: ۶۹۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 31 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمدجمشیدی با بیان اینکه از شب گذشته در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری بارش برف گزارش شده است، گفت: 70 اکیپ راهداری شامل 400 راهدار در تمامی این محورها مشغول امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و بازگشایی محورها هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی روان است، اضافه کرد: هم‌اکنون در شهرستان‌های بن و سامان، روستای مرغملک و گردنه چری بارش برف ادامه دارد و در محور بروجن به شهرکرد  و گردنه گوشنگلی مه شدید گزارش شده است.
وی با تأکید بر اینکه راهداران و ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در حال آماده‌باش کامل هستند، گفت: به‌منظور جلوگیری از بسته شدن محورهای مواصلاتی شن و نمک لازم در راهدارخانه‌ها پیش‌بینی شده است.
جمشیدی با بیان اینکه رانندگی در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری بدون همراه داشتن تجهیزات ایمنی مانند زنجیر چرخ و عدم رعایت نکات ایمنی در موقع رانندگی می‌تواند حادثه‌آفرین باشد از شهروندان درخواست کرد: از سفرهای غیرضرور در مواقع بارش برف به مناطق کوهستانی خودداری کنند و یا قبل از حرکت تجهیزات ایمنی خودروی خود را چک کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: متأُسفانه عدم رعایت سرعت مطمئنه و نداشتن زنجیر چرخ در مواقع بارندگی یکی از عوامل تصادفات و واژگونی خودروها است و لازم است رانندگان در مواقع بارش برف و باران با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار