تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: مردم به اخبار غیررسمی و شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نداشته باشند.
کد خبر: ۶۹۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 31 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مهرداد جوادی اظهار کرد کرد: به تازگی برخی شایعات مبنی بر وجود گنج، زیرخاکی و یا دفینه در بعضی نقاط چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی منتشر شده است.
وی افزود: هیچکدام از این شایعات حقیقت ندارد و مردم باید مراقب باشند که فریب سودجویان، فرصت‎‌طلبان و قاچاقچیان را نخورند.
جوادی تصریح کرد: بسیاری از قاچاقچیان قصد دارند تا از این طریق و با گمراه کردن مردم نسبت به فروش اشیای تقلبی و کلاهبرداری اقدام کنند.
وی بیان کرد: به همین منظور تأکید می‌شود که انتشار هرگونه خبر، مطلب و یا اطلاعات رسمی در خصوص حوزه‌های مختلف مرتبط با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری تنها از طریق سایت اطلاع رسانی این اداره کل به نشانی اینترنتی www.miraschb.ir صورت می‌گیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در همین راستا انتشار هرگونه خبر، مطلب و یا اطلاعاتی در خصوص حوزه‌های مختلف مرتبط با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بدون هماهنگی با روابط عمومی و خارج از سایت اطلاع رسانی این اداره کل ارزش و اعتبار ندارد.
وی اظهار کرد: ضمن تقدیر و تشکر از تلاش رسانه‌های گروهی چهارمحال و بختیاری در خصوص اطلاع رسانی بخش‌های مرتبط با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تقاضا می‌شود تا برای انعکاس هرگونه خبر، مطلب و یا اطلاعات در این رابطه با روابط عمومی این اداره کل هماهنگی لازم را انجام دهند.
جوادی خاطرنشان کرد: امید است با گسترش تعامل، همکاری و ارتباط بین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری و رسانه‌های گروهی این استان بتوان گام بلندی در راستای تحقق اهداف توسعه ای در حوزه های مختلف مرتبط با این اداره کل برداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار