تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس هیئت اسکی چهارمحال و بختیاری گفت: باید حداقل ارتفاع برف در پیست‌های استان به 80 سانتی‌متر برسد تا امکان بازگشایی آنان وجود داشته باشد.
کد خبر: ۶۹۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 02 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- صفر فرامرزی اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری دارای سه پیست اسکی بارده، شیخ شبان و چلگرد است که به دلیل خشکسالی‌های اخیر دو سال پیایی (سال‌های 95 و 96) همچنان تعطیل بودند و اگر امسال نیز بارش برف به اندازه کافی نباشد پیست‌های استان همچنان تعطیل خواهند بود.
وی با بیان اینکه باید حداقل ارتفاع برف در پیست‌های استان به 80 سانتی‌متر برسد تا امکان بازگشایی آن وجود داشته باشد، افزود: با بارش 20 سانتی‌متر برف در پیست اسکی چلگرد، شاهد بازگشایی این پیست خواهیم بود.
 فرامرزی با اشاره به اینکه مقدمات کار برای تبدیل پیست اسکی چلگرد به پیست بین‌المللی فراهم شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی زیرساخت‌های گردشگری در این پیست فراهم است اما بایستی استاندارد لازم از سوی فدراسیون بین‌المللی اسکی دریافت شود که به دنبال این مهم هستیم.
وی تاکید کرد: در سال‌های ترسالی بیشتر گردشگران از استان‌های خوزستان و اصفهان به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کردند که در رونق اقتصاد گردشگری استان موثر بود.
رئیس هیئت اسکی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌های ترسالی پیست‌های اسکی استان از اواسط آذر ماه بازگشایی شده و تا 20 فروردین‌ماه سال آینده آن فعالیت داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار