تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود سامانه بارشی از اوخر وقت امروز به استان، گفت: بارش این سامانه بیشتر به صورت برف است.
کد خبر: ۶۹۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 05 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امروز به چهارمحال و بختیاری، گفت: از صبح روز یکشنبه بارش برف و باران از نیمه غربی در استان آغاز می‌شود.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عمده بارش‌ها برای مناطق شمال غربی، جنوب، کوهرنگ و لردگان خواهد بود، افزود: بارش این سامانه بیشتر به صورت برف است و برای مناطق مرکزی استان نیز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
وی اضافه کرد: صبح امروز شهرکرد با دمای منفی 8 درجه سانتی‌گراد سردترین مراکز استان در کشور و کوهرنگ با دمای منفی 9 درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بود، دمای لردگان نیز در گرمترین زمان روز گذشته به 13 درجه سانتی‌گراد رسید.
قطره اضافه کرد: دمای استان در روز دوشنبه دو تا سه درجه کاهش خواهد داشت.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای سال زراعی جاری میانگین بارش‌های در استان 266 میلی‌متر گزارش شده است، گفت: این میزان در مقایسه با میانگین بلندمدت سالیانه 33 درصد افزایش دارد.
وی با اشاره به اینکه میزان بارندگی در ایستگاه‌های هواشناسی استان به جز بن در مقایسه با میانگین بلندمدت سالیانه افزایش داشته است، افزود: ارتفاع فعلی برف در شهرچلگرد 17 سانتی‌متر است که در مقایسه با میانگین بلندمدت سالیانه 50 سانتی‌متر کاهش دارد.
قطره اضافه کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی جدیدی نیز از روز چهارشنبه به استان وارد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار