تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق روستاهای شهرستان کوهرنگ که در پی بارش‌های هفته گذشته قطع شده بود تا اواخر وقت امروز وصل می‌شود.
کد خبر: ۶۹۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 05 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید فرهزاد گفت: در پی بارش برف و باران، وزش باد شدید و طغیان رودخانه بازفت در اواخر هفته گذشته، 20 پایه برق‌رسانی شکسته و خساراتی به شبکه‌های برق شهرستان کوهرنگ وارد شد که قطعی برق برخی از روستاهای این شهرستان را در پی داشت.
مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه در بیش از 50 نقطه روستایی شاهد خساراتی بودیم، افزود: با تلاش 10 اکیپ عملیاتی در ساعات اولیه وقوع حادثه، برق بسیاری از نقاط این شهرستان در روز گذشته وصل شد.
وی با بیان اینکه وقوع سیل و رانشی بودن زمین امکان تردد ماشین‌آلات در برخی نقاط را از بین برده است، اضافه کرد: به دلیل سخت‌گذر بودن منطقه، جهت ترمیم شبکه و رفع عیب کامل نیاز به حفاری زمین برای نصب پایه برق‌رسانی است و هم اکنون ۷۰ خانوار روستایی در این مناطق صعب‌العبور بی‌برق هستند.
فرهزاد از انتقال پایه برق‌رسانی در نقاط حادثه‌دیده خبر داد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های عملیاتی تا اوخر وقت امروز برق مناطق صعب‌العبور روستاهای کوهرنگ وصل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار