تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس هیأت اسکی چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی پیست اسکی چلگرد کوهرنگ از روز جمعه هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 14 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- صفر فرامرزی با بیان اینکه تعمیرات اساسی در این پیست انجام شده و بالابرهای آن آماده خدمت‌رسانی به اسکی‌بازان است، اظهار کرد: امکانات رفاهی مانند محل استراحت، فروشگاه‌های استیجاری اسکی و مربیان مجرب آماده آموزش اسکی‌بازان مبتدی و پیشرفته در این پیست هستند.
فرامرزی با اشاره به اینکه ارتفاع برف در پیست اسکی چلگرد به حدود یک متر رسیده است، تصریح کرد: این پیست فقط در روزهای جمعه برای فعالیت اسکی‌بازان آماده است.
وی خاطرنشان کرد: اگر ماندگاری برف مطلوب باشد پیست چلگرد تا فروردین‌ماه سال آینده برای اسکی بازان قابل استفاده خواهد بود.
فرامرزی تاکید کرد: توصیه می‌شود که از تیوپ‌سواری در پیست‌های اسکی جدا خوداری شود زیرا این اقدام فوق‌العاده خطرناک بوده و حتی در مواردی منجر به قطعی نخاع شده است.
فرامرزی با اشاره به اینکه مهم‌ترین پیست اسکی چهارمحال و بختیاری پیست اسکی کوهرنگ است، بیان کرد: پیست اسکی چلگرد کوهرنگ با توجه به امکانات تخصصی و رفاهی بهترین پیست استان به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: پیست اسکی چلگرد کوهرنگ به طول ۸۰۰ متر و شیب ملایم ۲۰ درصد، امکاناتی مانند بالابر و برف‌کوب دارد.
فرامرزی در پایان خاطرنشان کرد: پیست اسکی کوهرنگ دارای سه پیست مجزا برای خانم‌ها، آقایان و خانوادگی، هتل و مهمانپذیر است و از مناسب‌ترین پیست‌های اسکی در زاگرس مرکزی به شمار می‌رود.
رئیس هیأت اسکی استان بیان کرد: دو پیست بارده و شیخ‌شبان همچنان تعطیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار