تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها و علوم مختلف تحسین برانگیز و قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست.
کد خبر: ۷۰۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 15 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام محمد علی نکونام در جمع اعضای کمیته روستایی، عشایری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایران اسلامی در عرصه های سیاسی، فرهنگی، علمی و سایر حوزه ها به یکی از کشورهای صاحب نام تبدیل شده است و برای تداوم این پیشرفت ها ، باید آرمان ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب همواره برای نسل جوان بازگو شود.
وی، با بیان اینکه دشمن از قدرت ایران در منطقه در هراس است، تصریح کرد : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب به دستاوردهای مهم و اثرگذاری در حوزه های مختلف دست یافته که موجب حیرت و عصبانیت استکبار شده است.
وی اضافه کرد: در مقطع حساس کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران ، نظام سلطه تمامیت انقلاب اسلامی را هدف هجمه خود قرار داده است.
نکونام، با بیان اینکه عزت و قدرت نظام اسلامی بر جهانیان پوشیده نیست و این اقتدار انقلاب دنیا را متحیر کرده است، افزود: علت دشمنی آمریکا با ایران و اینکه نمی خواهد 40 سالگی انقلاب را ببیند، در ماهیت استکبار ستیز انقلاب اسلامی است.
امام جمعه شهرکرد افزود: : نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب پاسخی محکم به شیطنت های آمریکا و همه کسانی است که به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و این انقلاب هستند.
حجت الاسلام محمد علی نکونام افزود : بازگو کردن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای جوانان و نوجوانان ضروری است و بیان آن باعث باور یقین در افکار عمومی می شود.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مردم از ابتدای پیروزی انقلاب با وجود مشکلات مختلف، پای نظام خود ثابت قدم ایستاده اند و باید برخی مشکلات را برای مردم بازگو کرد، چرا که مردم در صورت آگاهی از آن همراه تر می شوند.
وی افزود:برخی یاوه گویان اذعان داشتند که نباید گذاشت مردم ایران جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب خود را ببینند ، اما با وجود توطئه های مختلف دشمنان باید برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به بهترین وجه ممکن برگزار کرد.
نکونام اظهار داشت: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به گونه ای اجرا شود که باعث افزایش امید و نشاط در جامعه و آبی بر آتش توطئه های دشمنان باشد.
در این آیین اعضای کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستانهای 9 گانه چهارمحال و بختیاری به بیان برنامه های خود بحث و تبادل نظر کردند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار