تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: روز گذشته برای نجات جان 3 بیمار در مناطق صعب‌العبور استان، اورژانس هوایی 3 بار به پرواز درآمد.
کد خبر: ۷۰۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 22 January 2019
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرامرز شاهین با بیان اینکه روز گذشته برای نجات جان 3 بیمار در مناطق صعب‌العبور چهارمحال و بختیاری، اورژانس هوایی3 بار به پرواز درآمد، گفت: در مأموریت اول اورژانس هوایی برای نجات جان نوجوان 13 ساله در روستای صعب‌العبور دهدلی در شهرستان اردل که دچار تنگی نفس شده بود به پرواز درآمد و این نوجوان به بیمارستان امام‌رضای اردل منتقل شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مأموریت دوم تماسی مبنی بر بی‌حالی و ضعف نوزاد 2 ماهه،  اورژانس هوایی در کمترین زمان ممکن به روستای شترخوس از توابع شهرستان اردل اعزام شد و این نوزاد به بیمارستان هاجر منتقل شد.
وی با اشاره به اینکه مأموریت سوم اورژانس هوایی در روز پرکار اورژانس نجات جان مادر باردار بود، خاطرنشان کرد: با شروع علائم زایمان مادر باردار 30 ساله در روستای سرآقاسید شهرستان کوهرنگ اورژانس هوایی از استان لرستان اعزام شد و مادر باردار به بیمارستان امام جعفر صادق در الیگودرز منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار