تابناک چهارمحال وبختیاری- عضو کمیسیون محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهرکرد گفت: به‌روزرسانی حقوق و مزایای معوقه کارگران شاغل در شرکت خدمات شهری باعث حل بسیاری از مشکلات نیروهای این شرکت شده است.
کد خبر: ۷۰۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 26 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- ایمان آرش گفت: به‌روزرسانی حقوق و مزایای معوقه کارگران شاغل در شرکت خدمات شهری باعث حل بسیاری از مشکلات نیروهای این شرکت شده است.
عضو کمیسیون محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شهرکرد افزود: با توجه به کاهش بودجه شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد در سال ۹۸ مسئله امور شهری دچار مشکل می‌شود لذا باید تصمیمی اتخاذ شود که به صلاح شهر و شهروندان باشد.
وی ادامه داد: با پیگیری‌های رئیس و اعضای کمیسیون محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شهرکرد مذاکراتی با دیگر شرکت‌های مجری طرح‌های خدمات شهری در استان‌های هم‌جوار صورت گرفته است که با چنین قراردادی حاضر به انجام کار نیستند.
آرش عنوان کرد: با توجه به این موضوع به نفع شهرکرد و شهروندان است که به‌صورت قانونی و توافقی با افزایش قرارداد و تمدید سال سوم شرکت مجری خدمات شهری شهرداری شهرکرد، انجام خدمات شهری سال آینده نیز به این شرکت واگذار شود.
عضو کمیسیون محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شهرکرد بیان کرد: در موقعیت اقتصادی حال حاضر کشور و با توجه به کارشناسی برآورد هزینه‌ها توسط مسؤولان مالی شهرداری و اعضای این کمیسیون از ابتدای امسال شرکت مجری خدمات شهری شهرداری شهرکرد ضرر و زیان زیادی را متحمل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار