کد خبر: ۷۰۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 27 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد – حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در آیین افتتاح این موزه، با اشاره به همزمانی ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی جشنی بزرگ است که موجب رضایت خداوند و ائمه اطهار(ع) می‌شود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در راستای آرمان ائمه اطهار(ع)، آرمان اسلام، قرآن و آرمان نبوی و فاطمی بود، خاطرنشان کرد: جشن ما در راستای خشنودی روح آن بزرگواران است و مطرح کردن دستاوردهای انقلاب آنان را خشنود می‌سازد.
نماینده ولی‌فقیه در استان افتتاح موزه عبرت در استان را زیبا و مهم خواند و اظهار کرد: وجود سه موزه در انقلاب ضرورت دارد که شامل موزه قبل از انقلاب، موزه اصل انقلاب و موزه دفاع مقدس است که الحمدلله در حال ساخت هستند.
حجت الاسلام نکونام انقلاب اسلامی را یک انقلاب استثنایی در جهان خواند و ادامه داد: در هیچ برهه‌ای از تاریخ چنین انقلابی با این ویژگی‌ها شکل نگرفته است.
امام جمعه شهرکرد مجموعه اطلاعات را سلامت ساز و امنیت آفرین خواند و اظهار کرد: سلامت بسیاری از عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و برخورد با مفسدان در این مجموعه شکل گرفته است که باید قدردان بود.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین امنیت را رهایی از خطر، تهدید، ترس و نگرانی معنا کرد و گفت: وزارت اطلاعات دو امنیت سلبی و ایجابی را در کشور بر عهده دارد و وظیفه ذاتی آن کمک به تصمیم‌گیری در نظام سیاسی است.
اقبال عباسی ارتقای امنیت به واسطه ارائه اطلاعات دقیق، به موقع و سریع را از کارکردهای مهم سازمان اطلاعات برشمرد و گفت: سازمان اطلاعات باید اطلاعات را جمع‌آوری، تولید اطلاعات کرده و آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل کند و دیگر سازمان‌ها نیز می‌توانند در این امور به او کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار