تابناک چهارمحال وبختیاری- مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری از برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» به همت دانش آموزان عضو انجمن در مدارس چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 28 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حسن صمدزاده از برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» به همت دانش آموزان عضو انجمن اسلامی در مدارس چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در دو بخش دختران و پسران با محورهای «دیروز ما، امروز ما و فردای ما» برگزار می‌شود.
مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: این نمایشگاه‌ها با محوریت دستاوردهای چهل سالگی انقلاب به دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی می‌پردازد.
وی با بیان اینکه در هفتمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در حدود 100 مدرسه متوسطه دوره دوم دخترانه و پسرانه شرکت دارند، توضیح داد: نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب به مجموعه فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که در آن 3 تا 10  گروه‌ دانش‌آموزی شکل می‌گیرد.
صمدزاده اضافه کرد: هر کدام از این گروه‌ها با انتخاب یکی از محورهای موضوعی مشخص شده به مطالعه، تحقیق و تولید محصول بر پایه ابتکارات دانش آموزی می‌پردازند و در نهایت هم با افتتاح نمایشگاه‌ها، دانش‌آموزان به روایتگری در باب موضوع غرفه می‌پردازند.
مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هویت بخشی به دانش‌آموزان، تجربه شیرین فعالیت تشکیلاتی و جمعی، شناخت بیشتر از انقلاب اسلامی، اهداف و دستاوردهای آن و ایجاد نگاهی امیدوارانه و روشن نسبت به آینده انقلاب اسلامی که در گرو تلاش و کوشش همین آینده‌سازان ایران عزیز محقق می‌شود، از ثمرات تربیتی این نمایشگاه‌ها هستند.
وی به بخش ویژه این نمایشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: این بخش شامل میز پاسخگویی به شبهات، مسابقه نشریات رسانش، ابتکارات دانش آموزی در جشن‌های انقلاب، سرود و اجرای نمایش است.
صمدزاده افزود: تشکیل گروه‌های روزنامه دیواری، نشریه، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافیک، نماهنگ و ارائه آن‌ها در حاشیه نمایشگاه از دیگر برنامه‌های نمایشگاه «مدرسه انقلاب» است.
مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برنامه تلویزیونی «مدرسه انقلاب» همزمان با ایام الله دهه فجر ساعت 18.30 از شبکه امید سیما پخش می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار