تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس پلس راه استان چهارمحال وبختیاری گفت: تردد در محور اندیکا در استان خوزستان به بازفت و شهرکرد و بالعکس ممنوع اعلام شد.
کد خبر: ۷۰۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 28 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ رحمت الله نجفی افزود: با توجه به شرایط نامساعد جوی و احتمال ریزش کوه و آبگرفتگی در سطح محور اندیکا به شهرکرد تردد کلیه وسایل نقلیه تا روز چهارشنبه 10 بهمن ماه ممنوع شد.
وی گفت: محور اندیکا- مسجد سلیمان- هفتگل - ایذه- شهرکرد و محور اندیکا - مسجد سلیمان- شوشتر - اندیمشک - خرم آباد- الیگودرز- شهرکرد به عنوان محورهای جایگزین اعلام شد.
وی گفت: این ممنوعیت به دلیل تداوم بارش برف و باران در استان تا اواسط روز سه شنبه و با توجه به احتمال سیل و مسدود شدن جاده در محدوده شط شیرین بهار محور اندیکا به بازفت اعمال شده است.
بر اساس آخرین خروجی مدلها و نقشه های هواشناسی، از امروز هوای استان در دامنه فعالیت یک سامانه فعال بارشی قرار می گیرد که به تناوب تا روز سه شنبه در سطح استان سبب وزش باد شدید، بارش باران در ارتفاعات بارش برف، در مناطق مستعد تگرگ و رعد و برق می شود.
شدت بارش ها برای نیمه غربی استان و بعد ازظهر یکشنبه و مجددا از بعد از ظهر دوشنبه تا ظهر سه شنبه می باشد و روز دوشنبه و سه شنبه وزش باد شدید می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار