تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به افزایش شدت وزش باد در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری، اخطاریه‌ای در این خصوص از سوی سازمان هواشناسی این استان صادر شده است.
کد خبر: ۷۰۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 28 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان، اظهار کرد: این سامانه از اواخر وقت دیروز تا کنون بارش‌هایی به شکل باران در مناطق مختلف به دنبال داشت که در کوهرنگ 27 میلی‌متر، در دوآب صمصامی 18 میلی‌متر و در اردل 17 میلی‌متر بارش گزارش شده است و به علت بارش باران ارتفاع برف در کوهرنگ کاهش یافته و به 78 سانتی‌متر رسیده است.
وی گفت: تا بعداز ظهر امروز از میزان بارش‌ها به طور موقت کاسته می‌شود و از عصر امروز تا صبح فردا مجددا شاهد بارش‌های محدودی به همراه وزش باد شدید تا حدود 100 کیلومتر بر ساعت خواهیم بود و شدت بارش‌ها نیز بیشتر برای مناطق غربی و جنوبی استان، پیش‌بینی می‌شود.
قطره با بیان اینکه این سامانه از ظهر فردا استان را ترک می‌کند، گفت: با خروج این سامانه از روز چهارشنبه انتظار داریم دمای هوا کاهش محسوس یابد.
معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی با اشاره به صدور اخطاریه در خصوص وزش باد شدید در استان، گفت: بر اساس این اخطاریه از رانندگان خواسته شده با توجه به خطرات محورهای کوهستانی از تردد در این محورها تا حد امکان خودداری و از استقرار یا پارک کردن در کنار ساختمان‌های در حال ساخت و یا تابلوهای شهری اجتناب کنند.
وی خاطرنشان کرد: از گلخانه‌داران و شیلات‌داران به ویژه در مناطق اردل، لردگان، بازفت و کیار نیز خواسته شده با توجه به افزایش سرعت وزش باد تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار