رئیس‌پلیس فتا چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس‌پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: قانون جرائم رایانه‌ای مصوب سال ۸۸ است و باید متناسب با رشد تکنولوژی در این عرصه به‌روزرسانی شود.
کد خبر: ۷۰۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 28 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی عسگری گفت: قانون جرائم رایانه‌ای مصوب سال ۸۸ است و باید متناسب با رشد تکنولوژی در این عرصه به‌روزرسانی شود.
رئیس‌پلیس فتا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تکنولوژی فضای مجازی و اطلاعات افراد در این عرصه هر روز به‌روزرسانی می‌شود و تازه‌های جدیدی به وجود می‌آید، افزود: بنابراین انتظار می‌رود قانون جرائم رایانه‌ای نیز به‌روزرسانی شود.
وی با بیان اینکه هر جایی در فضای مجازی هر کسی خطوط قرمز را رد کرد توانستیم ورود کرده و برخورد کنیم، ادامه داد: اما در برخی موارد قانونی برای برخورد با برخی بزه‌هایی که در فضای مجازی رخ می‌دهد وجود ندارد.
عسگری با تاکید بر اینکه اگر موردی پیش بیاید که عفت عمومی را لکه‌دار کند حتی اگر قانونی هم برای آن وجود نداشته باشد حتما تذکرات لازم داده می‌شود، عنوان کرد: باید قانون جرائم رایانه‌ای به‌روزرسانی شود تا بتوان با متخلفان برخورد کرد.
رئیس‌پلیس فتا چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی موارد وقتی درخصوص تخلفی برای مراجع قضایی جرم‌انگاری می‌شود دست آن‌ها بسته است و نمی‌توانند به درستی با بزه مربوطه برخورد کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار