رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: حضور بسیاری از شهدای دیروز در صحنه کمک به حفظ آبادی خود و آبادانی جمهوری اسلامی ایران گویای این نکته است که شهدا از سازندگی برای مردم به ساختن نفس خود رسیدند و توانستند بالاترین مرتبه حیات را از آن خود کنند.
کد خبر: ۷۰۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 30 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- خان‌محمد غیبی در دیدار اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و شورای اسلامی شهر شهرکرد با خانواده شهید جامعه شورایی که به‌مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سی وسومین سالگرد شهادت وی صورت گرفت، گفت: در طول این چهل سال انقلاب شکوهمند اسلامی شهدای جامعه شورایی شناسایی نشده و تجلیل از خانواده‌های این عزیزان صورت نپذیرفته  است.
رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در احادیث و در قرآن کریم به کرات به خدمت به مردم تاکید شده است؛ خدمتی که گرفتاری‌ها را برطرف و پاداشی چه دنیوی و چه اخروی به ارمغان می‌آورد .
وی با اشاره به ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های شهید شورایی محمد مردانی افزود: بسیاری از شهیدان علاوه بر حفظ ارزش‌های اسلامی، در صحنه‌های مختلف اجتماعی نیز پیش‌قدم بوده‌اند.
غیبی عنوان کرد: حضور بسیاری از شهدای دیروز در صحنه کمک به حفظ آبادی خود و آبادانی جمهوری اسلامی ایران گویای این نکته است که شهدا از سازندگی برای مردم به ساختن نفس خود رسیدند و توانستند بالاترین مرتبه حیات را از آن خود کنند.
رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شهید محمد مردانی در اوایل دهه 60 از اعضای شورا بوده‌اند، قبل از آن نیز پدر وی شهید براتعلی مردانی نیز شورایی و در خدمت‌رسانی به مردم منطقه خود کوشا بوده   است.
وی اضافه کرد: علی‌رغم اینکه جوانان امروز جنگ را درک ننموده و اطلاعاتی ملموس از جنگ ندارند اما با مطالعه آثار، کتاب‌ها و خاطرت آن ایام فضای زمان جنگ را تحلیل و پردازش کرده   است.
غیبی بیان کرد: با توجه به اینکه در این چند سال شهدای جامعه شورایی شناسایی نشدند و تجلیل از خانواده‌های آن‌ها صورت نپذیرفته، طی تحقیقاتی که انجام گرفت این نتیجه حاصل شد که شوراهای جهادی زمان جنگ فعالیت‌هایی منحصر به فرد و ممتاز داشته‌اند و باید به‌صورت ویژه مقام شامخ شهدای شورایی ارج نهاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار