کد خبر: ۷۱۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 31 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- یکی از نگرانی‌هایی که هر ساله دانش‌آموزان با آن مواجه هستند وجود سیستم گرمایشی غیر استاندارد در مدارس است که متاسفانه همچنان شاهد مدارس دارای بخاری نفتی و سیستم گرمایش غیر استاندارد در سطح استان هستیم.
هر ساله بخاری‌های نفتی مشکلات بسیاری را برای دانش‌آموزان ایجاد می‌کند ولی به دلیل کمبود اعتبارات برای استانداردسازی سیستم گرمایشی، از آن‌ها استفاده می‌شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه  تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری حمیدرضا براتی، با اشاره به وجود یک هزار و 600 فضای آموزشی در استان، اظهار کرد: از این تعداد 950 فضای آموزشی در قالب پنج هزار و 450 کلاس درس دارای سیستم گرمایش غیر استاندارد بوده که 95 میلیارد تومان اعتبار لازم دارند.
وی افزود: از مجموع 950 فضای آموزشی که سیستم گرمایش غیر استاندار دارند، 280 مدرسه در قالب 850 کلاس درس دارای بخاری نفتی هستند.
 مدیرکل نوسازی، توسعه  تجهیز مدارس استان تاکید کرد: اولویت، جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از سطح مدارس استان است که 13 میلیارد تومان اعتبار لازم دارند.
براتی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اعتبارات و محدود بودن آن، استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار