تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست شرکت آبفای روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 50 روستا شامل 3 هزار و 780 خانوار در شهرستان‌های لردگان، بروجن، اردل، کیار و شهرکرد به‌صورت سیار آبرسانی می‌شوند.
کد خبر: ۷۱۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 03 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سهراب بهرامی با اشاره به اینکه به‌علت خشکسالی بسیاری از منابع آب برخی از روستاها به علت خشکسالی کم‌آب یا خشک شده‌اند، گفت: در حال حاضر 50 روستا در شهرستان‌های لردگان، بروجن، اردل، کیار و شهرکرد به‌صورت سیار آبرسانی می‌شوند.
سرپرست شرکت آبفای روستایی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روزانه 75 تانکر آب با ظرفیت 12 مترمکعب در بین 14 هزار و 152 نفر که شامل 3 هزار و 780 خانوار روستایی که دارای مشکل تأمین آب شرب هستند توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه برخی از روستاهایی که در تابستان سال‌جاری با مشکل حاد در تأمین آب شرب مواجه بودند تا حدودی به‌علت بارش‌های اخیر مشکلشان رفع شده است، خاطرنشان کرد: اما تعدادی از روستاها به‌علت کاهش شدید منابع آبی هم‌چنان با مشکل آب شرب مواجه هستند.
بهرامی با اشاره به اینکه بیش‌ترین آبرسانی سیار در شهرستان لردگان با 38 روستا است، افزود: در تلاش هستیم مشکل آب این روستاها را با انتقال آب از آتشگاه لردگان و پروژه‌های آبرسانی مرتفع کنیم، اما این کار زمانبر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار