تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز صبح کوهرنگ با منفی 13 درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بود و انتظار می‌رود روند کاهشی دما برای فردا صبح نیز تداوم داشته باشد .
کد خبر: ۷۱۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 05 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره اظهار کرد: در حال حاضر سامانه بارشی فعال در استان وجود ندارد و تنها عبور امواج کم دامنه و بارش خفیف در برخی ارتفاعات مشاهده می‌شود.
وی با اشاره به کاهش دمای مناطق مختلف استان، تصریح کرد: امروز صبح کوهرنگ با منفی 13 درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بود.
قطره افزود: امروز صبح دمای هوا در شهر شهرکرد نیز منفی 8 درجه بود و انتظار می‌رود روند کاهشی دما برای فردا صبح تداوم داشته باشد.
وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود هفته آینده شاهد فعالیت دو سامانه بارشی فعال و مؤثر در استان  مشاهده شود که سامانه نخست از اواخر وقت جمعه وارد استان شده و موجب بارش‌هایی به شکل برف خواهد شد و سامانه دوم نیز از روز سه‌شنبه هفته آتی فعالیت خود را آغاز کرده و تا پنج‌شنبه هفته آینده در استان فعال است.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان خاطرنشان کرد: ارتفاع کنونی برف در منطقه کوهرنگ 64 سانتی‌متر است که پیش‌بینی می‌شود با بارش‌های هفته آینده این میزان افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار