تابناک چهارمحال وبختیاری- استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمنی آمریکا با ایران به اوج خود رسیده و تحریم‌های اقتصادی نیز به آن اضافه شده است.
کد خبر: ۷۱۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 05 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین موسوی در نخستین نشست جبهه بانوان انقلاب قرآنی شهرکرد با اشاره به سخن حضرت علی(ع)که هرکس به کارهای غیر مهم بپردازد کارهای مهم را از دست خواهد داد، اظهار کرد: با توجه به این حدیث یکی از ویژگی‌های انسان‌های نخبه این است که می‌تواند کارهایش را اولویت‌بندی ‌کند.
وی تصریح کرد: امروز باید ببینیم چه موضوع و نکته‌ اولویت دارد؟ ابتدا باید این امر را تشخیص دهیم و زمان را صرف این اولویت کنیم زیرا فرصت دنیا برای همه ما تمام شدنی است و روزی دنیا و همه فرصت‌ها از دست خواهد رفت لذا تا فرصت باقی است باید کاری کرد.
حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: شهدا فرصت شناس بودند، اولویت نخست را پیدا کردند و برای آن از جانشان هم گذشتند به همین دلیل است که امروز بعد از گذشت 30 سال هنوز برایشان مجالس با شکوه می‌گیرند.
این مداح و ذاکر اهل بیت(ع) گفت: شهدا جاذبه دارند زیرا فهمیدند باید چه کنند و بهترین تصمیم را در آن لحظه گرفتند و امام راحل در این باره فرمودند خون شهدا در امتداد خون شهدای کربلاست.
فعال فرهنگی جبهه انقلاب اظهار کرد: امروز انقلاب ما چهل ساله شده است و از میان 198 کشور دنیا تنها کشوری است که بر اساس فقه اهل بیت(ع) مدیریت می‌شود، به همین دلیل چهل سال است که دشمنان حضرت زهرا(س) و اولادش با ایران دشمن شدند و از سال 59 جنگ نظامی را آغاز کرده اما موفق نشدند و بعد به سمت جنگ فرهنگی رفتند تا مادران جامعه را آلوده کنند زیرا متوجه بودند که اگر مادر فاسد شود قطعاً نمی‌تواند فرزندی مانند حسین فهمیده تربیت کند و متآسفانه کمی در این زمینه موفق شدند.
حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: دشمن می‌خواست فتح قلوب و عقول کند اما این عمل زمان زیادی لازم داشت و در همین فرصت شیعه پیشرفت کرد به نحوی که جمعیت عظیمی از شیعیان در نیجریه به وجود آمد، حزب‌الله لبنان فعال‌تر شد، در پاکستان گروه زینبیون راه‌اندازی شد و 30 هزار نفر در شهر پاراچنار کشور پاکستان شیعه شدند و از رهبر ایران تقلید می‌کنند که این‌ها همه از برکات اسلام و انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: از زمانی که امام راحل مانع ورود آمریکا به ایران شد، چهل سال گذشته است و این دولت غربی دشمن ایران شد به دلیل اینکه کشور در مقابل ظلم کوتاه نیامد و اجازه رواج ظلم در ایران را نداد.
حجت‌الاسلام موسوی گفت: دشمنی آمریکا با ایران به اوج خود رسید و تحریم‌های اقتصادی نیز به آن اضافه شده است و دشمن با نفوذ در برخی دستگاه‌ها و آغاز جنگ روانی و شایعه پراکنی، روان ما را هدف قرار داده است که امروز اقتصاد مقاومتی در اولویت است و خرید اجناس خارجی خیانت به خون شهدا است.
استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اکنون نباید نگران آینده بود زیرا برای انقلاب بسیار هزینه شده و خون‌های زیادی داده شده و اکنون نیز با قدرت ایستاده‌ایم که خدا دین را حفظ می‌کند اما نکته اینجاست که برای دین و انقلاب چه کرده‌ایم؟
وی بیان کرد: در جوانی باید به میدان آمد، نباید تماشاگر بود و از دسترنج دیگران استفاده کرد، پس باید دست به دست یکدیگر داده و برای انقلاب کاری کرد اما باید در نظر داشت که اگر به دنبال انجام کار بزرگ و اثر گذاری هستیم باید کار جمعی انجام دهیم زیرا روح اسلام با کارهای جمعی سازگار است و این امر در احکام و قرآن نیز مشهود است همچنان که به نماز جماعت بیشتر از نماز فرادا تاکید شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار