تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 246 نقطه استان خبر داد و گفت: این آیین در شهرکرد از ساعت 9 و 30 دقیقه از میدان انقلاب آغاز می شود.
کد خبر: ۷۱۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 06 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- علی گرجی در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در سالن شهید مردانی استانداری افزود: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهرکرد از میدان انقلاب آغاز و طی مسیر میدان دوازده محرم و چهارراه بازار به میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون منتهی می شود.
وی ادامه داد: در پایان راهپیمایی سخنرانی ویژه 22 بهمن با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.
گرجی با بیان اینکه شعارهای راهپیمایی بصورت متمرکز و از تهران پیش بینی شده است، افزود: بی شک این شعار با رویکرد وحدت آفرینی تهیه شده چراکه باید در چنین روزی از بروز اختلافات و تفرقه جلوگیری کرد.
به گفته او ، حمل 4 پرچم 100 متری، اجرای ورزش های پهلوانی، اجرای سرود 1357 نفری، توزیع 5 هزار بادکنک، حمل آدمک های شیطانی، برپایی ایستگاه عکس یادگاری چله انقلاب، آزاد کردن 40 کبوتر سفید و توزیع اقلام تبلیغاتی از دیگر برنامه های پیش بینی شده راهپیمایی 22 بهمن در شهرکرد است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تاکید بر حضور حماسی و پررنگ دستگاه های اجرایی در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: حضور دشمن شکن مسئولان و مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکنون فتنه ها و توطئه های دشمن را خنثی و مانع تحقق اهداف شوم آن شده است.
جعفر مردانی افزود: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا با اطلاع رسانی خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم را به تداوم این راه امیدوار و در گذر از پیچ های سخت به سلامت عبور داد.
وی، حضور به موقع در صحنه مردم را از عوامل ناکامی دشمن در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم سرمایه های اصلی انقلاب هستند و همواره با حضور به موقع خود وفاداری و پایداری خود را در این مسیر نشان داده اند.
چهارمحال و بختیاری دارای جمعیتی افزون بر 947 هزار نفر در 9 شهرستان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار