تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: ارتفاع برف موجود در چلگرد به 66 سانتی‌متر رسید.
کد خبر: ۷۱۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 12 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اعلام اینکه دمای صبح امروز شهرکرد منفی 3 درجه بود، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود صبح فردا، چهارشنبه، شاهد کاهش محسوس دمای هوا در استان باشیم ضمن اینکه دمای هوا امروز صبح در کوهرنگ منفی 9، فرخشهر منفی 5، بروجن منفی 4، فارسان و بن منفی 3، سامان منفی 2 و اردل و شلمزار منفی یک بود.
وی ارتفاع برف موجود در چلگرد را 66 سانتی‌متر اعلام کرد و گفت: میزان بارندگی در شهرکرد از اول مهر تا کنون 212 میلی‌متر و در مدت مشابه سال گذشته 27 میلی‌متر بود که همین آمار در مورد کوهرنگ به ترتیب 1158 میلی‌متر و 190 میلی‌متر بوده است.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان اضافه کرد: میانگین مجموع بارندگی در استان از ابتدای مهر تا صبح امروز 468 میلی‌متر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 59 میلی‌متر بارندگی، شاهد رشد چشمگیر بارش‌ها هستیم.
قطره با بیان اینکه بارندگی‌ها در حال حاضر در استان تمام شده است، گفت: میزان بارش‌ها در 72 ساعت گذشته در کوهرنگ 69 میلی‌متر، اردل 22 میلی‌متر، فارسان و لردگان 20 میلی‌متر، مالخلیفه و سورشجان 14 میلی‌متر، سامان 10 میلی‌متر و بن 6 میلی‌متر به ثبت رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: طی دو روز آینده بارشی در استان نداریم و از اواخر روز جمعه با نفوذ سامانه بارشی به استان، پیش‌بینی می‌شود بارش‌ها از لردگان آغاز شود و روز شنبه هفته آینده در بیشتر مناطق استان به ویژه لردگان، اردل، کوهرنگ و فارسان شاهد بارش برف وباران خواهیم بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار