تابناک چهارمحال وبختیاری- رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان ايران در بخش پسران به ميزبانی نجف‌آباد اصفهان در حال برگزاری است و احمد رحیمی موفق به کسب مدال نقره این رقابت‌ها شد.
کد خبر: ۷۱۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 14 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان ایران در بخش پسران به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی نجف‌آباد اصفهان در حال برگزاری است و احمد رحیمی سانداکار اهل شهرستان لردگان توانست در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم در رده سنی جوانان صاحب گردن‌آویز نقره شود.
در دو روز ابتدایی این رقابت‌ها که از بیست و سوم بهمن ‌آغاز و تا بیست و هفتم این ماه ادامه دارد مبارزات ساندا در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان انجام شد سپس به مدت سه روز، تالوکاران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی آماده‌سازی تیم جوانان ایران دعوت می‌شوند.
تیم ووشو چهارمحال بختیاری در بخش ساندا در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در این رقابت‌ها حضور داشت و علی علی‌بابایی در وزن ٤٢ کیلوگرم، شایان الله‌بخشی در ٤٥ کیلوگرم و رضا جمالی در ٤٨ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان و احمد رحیمی در وزن ٤٨ کیلوگرم، ابراهیم نادری در ٥٢ کیلوگرم، حامد جهانی در 56 کیلوگرم، یونس بویری در ٦٠ کیلوگرم و مهدی طاهری در ٦٥ کیلوگرم اعضا تشکیل‌دهنده تیم این استان بودند.
همچنین حبیب بهمنی به‌عنوان سرمربی و مصطفی فلاح‌پور به‌عنوان سرپرست، تیم ووشو چهارمحال و بختیاری را در رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان ایران انتخابی تیم ملی همراهی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار