تابناک چهارمحال وبختیاری- دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت : هم اکنون 10 هزار واحد مسکونی با همکاری نهادهای حمایتی برای مددجویان در دست ساخت است.
کد خبر: ۷۱۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 14 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم (ع)، سردار پاسدار سید ضیاالدین حزنی در آیین بهره برداری از 50 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام استان افزود : بحث مسکن مددجویان یکی از کارهایی است که سپاه با کمک کمیته امداد حضرت امام(ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت در سطح کشور آغاز کرده است.
به گفته وی، بر این اساس در فاز نخست 5 هزار و 441 مسکن در نقاط سخت گذر تکمیل و تحویل مددجویان شده است و در فاز دوم نیز 10 هزار مسکن مددجویان را با کمک کمیته امداد در سپاه های استانی در حال انجام دارد.
به گفته وی، از این تعداد تاکنون 50 واحد مسکن مددجویی در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان نمادین بهره برداری شده است.
وی با بیان اینکه در کنار مردم و با مردم بودن از افتخارات سپاه است افزود: سپاه از مردم ایران تشکیل شده است و در این 40 سال کنار مردم و با مردم بوده است و همه راهبردهای اصلی و اساسی سپاه به طور کلی محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی و مردم نوازی است.
سردار حزنی ادامه داد: سپاه در کنار مأموریت اصلی خود که تأمین امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، مأموریت های محرومیت زدایی در شمالغرب کشور، جنوب شرق کشور، در مناطق محروم، در مناطق سخت گذر، در مناطق مرزی و مناطق حساس کشور با کمک همه نهادهای موجود در نظام از جمله، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، وزارت آموزش و پرورش، وزارت راه، در اولویت یک خود قرار داده است.
وی، گفت: امید است با کمک نهادهای مربوطه برای کسانی که در روستاها فاقد مسکن هستند، یا دارای مسکن مناسب نیستند، مسکن جدید احداث شود.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز گفت : با همکاری سپاه استان و کمیته امداد 800 واحد مسکونی برای مددجویان چهارمحال و بختیاری ساخته می شود.
سردار علی محمد اکبری در آیین افتتاح 50 خانه مسکونی مددجویان استان افزود : با تلاش هایی که شد و با ابلاغ از طرف فرمانده کل سپاه به فرمان مقام معظم رهبری، در راستای کمک به محرومیت زدایی، ساخت 800 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در استان چهارمحال و بختیاری به سپاه حضرت قمربنی هاشم واگذار شد.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: با تلاش همه جانبه و تعامل خوبی که کمیته امداد با سپاه استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد، تاکنون 250 زمین تحویل سپاه شده است و اکنون 50 خانه تکمیل و به مدد جویان تحویل شد.
اکبری ادامه داد: هزینه ساخت این 50 واحد مسکونی 25 میلیارد ریال بود که مابقی ساختمان ها نیز تا پایان سال آینده تکمیل و تحویل خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار