تابناک چهارمحال وبختیاری- دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران از توزیع 34 هزار جهیزیه بین زوج های نیازمند کشور از سوی این قرارگاه خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 16 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار سید ضیاء الدین حزنی افزود: یکی از طرح هایی که سپاه در بحث ازدواج آسان در دستورکار خود قرار داده است، تأمین جهیزیه برای زوج های نیازمند است.
به گفته وی، این کار در سطح کشور در حال انجام است و همه کالاهای تهیه شده نیز تولید داخل و ایرانی است و از کارخانه هایی خریداری شده است که پیشتر تعطیل شده بودند.
حزنی ادامه داد : با این اقدام جهادی، تمامی کارخانه ها فعال می شوند و زوج هایی که مدتی معطل تأمین جهیزیه بودند، مشکل ازدواج آنها مرتفع می شود.
وی، با اشاره به اینکه خدمت به زوج های کم بضاعت و تسهیل ازدواج جوانان اقدامی ارزشمند است گفت: تلاش برای کاهش درصد طلاق در جامعه از دیگر اقدامات قرارگاه محرومیت زدایی در سطح کشور با همکاری خیرین و دستگاه های مختلف است.
فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز از اهدا 300 جهیزیه به نیازمندان این استان خبر داد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری افزود : این جهیزیه ها به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به زوج های نیازمند استان با کمک قرارگاه محرومیت زدایی سپاه اهدا شد.
به گفته وی، در راستای کمک و تسهیل ازدواج آسان زوج های نیازمند از سوی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و کمک های خیرین، تعداد 300 سری جهیزیه کامل تهیه شد.
وی با قدردانی از مشارکت خانواده ها و مساعدت خیّرین چهارمحال و بختیاری در تهیه و تأمین جهیزیه ها، اظهار کرد: سال آینده نیز از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم 300 سری جهیزیه تهیه خواهد شد و تحویل زوج های نیازمند دیگر می شود.
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز 50 واحد مسکونی از سوی سپاه استان به نیازمندان تحویل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار