تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای رفع محرومیت 600 میلیون تومان به 5 روستای محروم بخش بازفت واقع در شهرستان کوهرنگ اختصاص یافته است.
کد خبر: ۷۱۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 16 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد شریف‌پور با بیان اینکه دی‌ماه امسال 2 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار به روستاهای مناطق محروم استان اختصاص یافته است، اظهار کرد: هدف از ارائه خدمات در مناطق محروم توانمندسازی ساکنان این روستاها است.
وی با اشاره به خرید لوازم ضروری زندگی برای خانواده‌های نیازمند، افزود: 720 قلم کالا شامل کپسول گاز مایع، اجاق گاز، آبگرمکن برقی و تانکر آب برای اهالی 5 روستای بخش بازفت خریداری و در بین ساکنان توزیع شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند ساکن این روستاها 200 بسته بهداشتی و 200 سبد غذایی دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: کالاهای پیش‌بینی شده در سبد غذایی شامل نیازهای اولیه غذایی از جمله برنج، روغن، قند و چای است.
شریف‌پور به اختصاص 160 میلیون تومان اعتبار جهت تعمیر سرویس‌های بهداشتی 80 واحد مسکونی این روستاها اشاره و عنوان کرد: طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی سبب ارتقای کیفی این واحدها در روستاها شده است.
وی اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان را از رویکردهای این نهاد عنوان و خاطرنشان کرد: 40 میلیون تومان نیز در راستای کمک به ایجاد اشتغال خانگی به خانواده‌ها اعطا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار