تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: دومین اجلاسیه شهدای دانشجو چهارمحال و بختیاری پانزدهم اسفندماه بعد از نماز مغرب و اعشا در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۱۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 19 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید کریمی دهکردی در نشست خبری با اصحاب رسانه در چهارمحال و بخیتاری، گفت: دومین اجلاسیه شهدای دانشجو استان پانزدهم اسفندماه بعد از نماز مغرب و اعشا در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه شهرکرد افزود: اهداف دومین اجلاسیه شهدای دانشجو چهارمحال و بختیاری شامل گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو استان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترغیب دانشجویان برای خواندن وصیتنامه شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدای دانشجو استان و ... است.
وی با اشاره به اینکه در دومین اجلاسیه شهدای دانشجو چهارمحال و بختیاری یاد و خاطره 72 شهید دانشجو گرامی داشته می‌شود، ادامه داد: از این تعداد شهید 70 نفر مربوط به هشت سال دفاع مقدس و 2 نفر نیز از شهدای مدافع حرم هستند.
کریمی با بیان اینکه یکی از شهدای دانشجو چهارمحال و بختیاری شهیده فاطمه اسدیان است که در دومین اجلاسیه شهدای دانشجو از مقام وی تجلیل می‌شود، عنوان کرد: این اجلاسیه با حضور خانواده‌های شهدای دانشجو استان، مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه شهرکرد با تاکید بر اینکه در حاشیه کنگره شهدای دانشجو چهارمحال و بخیتاری از کتاب در کوی نیک‌نامی که توسط جمعی از دانشجویان این دانشگاه تهیه و تدوین شده است و اپلیکیشن شهدای دانشجو استان رونمایی می‌شود، تصریح کرد: همچنین نمایشگاهی نیز در محل این آیین برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار