تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: هیات امنایی شدن انجمن سینمای جوان در استان‌ها یک تصمیم غیرکارشناسی است.
کد خبر: ۷۱۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 24 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- ناصر قائدی اظهار کرد: انجمن سینمای جوان استان تنها مرکز تخصصی دوره‌های فیلم‌سازی است که مدرک بین‌المللی اعطا می‌کند و نزدیک به 33 سال سابقه دارد و با قدمت‌ترین NGO از ابتدای انقلاب در استان است که تاکنون فیلم‌سازان و عکاسان شاخصی را به کشور معرفی کرده است.
وی افزود: این انجمن به نوعی دولتی است و خدمات با کیفیت و ارزنده‌ای را نسبت به دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها ارائه می‌دهد به نحوی که هیچ جایی در کشور نیست که دوره یکساله فیلم‌سازی داشته باشد و این انجمن با داشتن شعب مختلف در استان‌های کشور در حقیقیت بزرگترین مدرسه فیلم‌سازی کشور است.
قائدی تصریح کرد: انجمن سینمای جوان چهارمحال و بختیاری نقش محوری و پایه در فیلم‌سازی دارد و افراد در سنین مختلف برای آموزش فیلم‌سازی به آن مراجعه می‌کنند.
وی با بیان اینکه اکنون مدیران سازمان سینمایی کشور تصمیم گرفتند تا این انجمن را در استان‌ها هیات امنایی کنند، گفت: قرار است نمایندگانی از شهرداری، استانداری، مدیر انجمن سینمای جوان استان و چند فیلم ساز اعضای این هیات امنا باشند که این اجتماع یک اجتماع همگون نیست و این تصمیم بدون مشورت با انجمن سینمای جوان در استان‌ها گرفته شده و غیر کارشناسی است.
قائدی بیان کرد: با هیات امنایی شدن انجمن سینمای جوان در استان‌ها و تعویض دولت‌های مختلف، سیاست انجمن عوض خواهد شد و این مهم، کار حرفه‌ای انجمن را دچار اخلال می‌کند.
مدیر انجمن سینمای جوانان استان گفت: قرار است ستاد مرکزی سینمای جوان ایران در تهران منحل شود که این امر برای سینمای جوان در استان‌ها بسیار نامطلوب خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار