تابناک چهارمحال وبختیاری- تفاهم‌نامه همکاري ميان جهاد دانشگاهي استان و دانشگاه فرهنگيان چهارمحال و بختياري منعقد شد.
کد خبر: ۷۲۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 05 March 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سيروس رضايي در این آیین که در دانشگاه فرهنگيان استان برگزار شد، دانشگاه فرهنگيان را به دليل تربيت معلمان آينده کشور، از مهم‌ترين و حساس‌ترين دانشگاه‌هاي کشور ارزيابي کرد و با يادآوري برنامه‌هاي مشترک جهاد دانشگاهي در سال‌هاي اخير در زمينه فرهنگي - دانشجويي با اين دانشگاه، بر عزم جهاد دانشگاهي استان براي گسترش اين فعاليت‌ها و همکاري‌ها تاکيد کرد.
رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری هدف از امضاي اين تفاهم‌نامه را توسعه همکاري‌هاي دو جانبه فرهنگي، آموزشي و پژوهشي و استفاده بيشتر از ظرفيت‌هاي جهاد دانشگاهي براي توانمندسازي دانشجويان و بالندگي دانشگاه فرهنگيان استان بيان کرد.
تيمور نظري فرد، مدير امور پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان استان هم در اين نشست، يکي از علل اساسي آسيب‌هاي اجتماعي را ضعف نظام آموزشي کشور و نداشتن مهارت کافي افراد براي زندگي فردي و اجتماعي دانست و راه کار اساسي براي حل اين مشکلات را تربيت معلمان توانمند عنوان کرد.
وي با يادآوري نقش اساسي دانشگاه فرهنگيان در سامان بخشي نظام آموزش و پرورش کشور که رکن اساسي آن معلمان هستند، از برنامه‌هاي اين دانشگاه براي ارتباط با دستگاه‌هاي مختلف در راستاي توانمند‌سازي دانشجو معلمان اين دانشگاه و نيز استفاده از ظرفيت جهاد دانشگاهي در زمينه‌هاي مختلف خبر داد.
در پايان اين نشست، مقرر شد نمايندگان دو طرف تفاهم‌نامه، با برگزاري جلسات و نشست‌هاي مشترک، زمينه اجراي مفاد تفاهم‌نامه را فراهم کنند.
لازم به ذکر است: محورهاي همکاري در اين تفاهم‌نامه که از تاريخ امضا به مدت 3 سال داراي اعتبار است، توسعه همکاري‌هاي مشترک استاني در راستاي هدف تفاهم‌نامه و بهره‌مند شدن طرفين از توانمندي‌هاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي يکديگر از قبيل بنيه علمي و کارشناسي، مدرسان، امکانات تخصصي، کارگاهي، کتابخانه‌اي و فضاي فيزيکي ذکر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار